Vacature

Huishoudelijk hulp

Al huishoudelijk hulp zorg jij voor een aangenaam thuis voor jouw cliënten. Mensen willen zo lang mogelijk thuis wonen in hun eigen vertrouwde omgeving. Maar niet alles wat in huis moet gebeuren kunnen zij zelf doen of overzien. Zet jij je graag in voor mensen die niet meer zelfstandig het huishouden kunnen doen? Is het jouw passie om anderen te helpen? Ben je ook sociaal en heb je een luisterend oor? Dan is de functie huishoudelijke hulp bij Wonder Zorggroep echt iets voor jou.

Wat ga je doen?

De uitvoerende taken zijn afgestemd op wat de cliënt echt nodig heeft. Bijvoorbeeld lichte huishoudelijke taken zoals afwassen en stoffen. Of met zwaarder werk zoals stofzuigen, dweilen, bedden verschonen en ramen lappen. Ook voor wassen, drogen en strijken kunnen klanten een beroep op ons doen. Net wat nodig is om hun huis schoon en leefbaar te houden.

Waar kom je te werken als huishoudelijk hulp?

Je krijgt een route met 1 á 2 cliënten per dag in Amsterdam en omgeving. Je gaat aan de slag bij de cliënt thuis.

Wie ben jij?

  • Je bent enthousiast, flexibel en vriendelijk naar de cliënten toe;
  • Je bent beschikbaar in de ochtend van 8.00-14.00 uur. Tijden kunnen in overleg aangepast worden.

Wie zijn wij?

Wonder Zorggroep is een jonge thuiszorgorganisatie met de ambitie om te groeien in Amsterdam en omgeving. Samen zorgen wij ervoor dat hulpbehoevende zolang mogelijk thuis kunnen wonen en hierin prettig begeleidt worden. Een glimlach doet wonderen. De positieve energie en de fijne ervaringen die onze zusters overbrengen vinden wij heel belangrijk.

Wat bieden wij?

  • Een bruto uurloon van 11,89 euro met een jaarlijkse salarisverhoging conform de CAO, tot een maximum van 14,77 euro per uur
  • Vakantiedagen conform de CAO
  • 8% vakantiegeld over de bruto jaarsalaris
  • Een pensieonregeling bij Zorg & Welzijn

Contactpersoon en contactgegevens voorziening

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen via het e-mailadres: info@wonderzorg.nl of bellen naar T: 020 786 04 89

Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt deel uit van onze procedure.

Vacature

Administratief Medewerker

Wij zijn opzoek naar een duizendpoot op administratief gebied. Wonder Zorggroep is een kleine organisatie, hierdoor heeft deze functie een breed functiepakket. We bieden voldoende ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen. Als Administratief Medewerker bij Wonder Zorggroep ben je mede verantwoordelijk voor het op orde houden van de  cliënten-/medewerkers administratie.

Wat ga je doen?

  • Administratieve taken rondom cliënten;
  • Ondersteuning bij facturatie;
  • Controleren van urenbriefjes;
  • Aannemen telefoon, beantwoorden van vragen van (potentiële) cliënten en (potentiële) medewerkers en zo nodig doorverbinden;
  • Voert intakegesprekken, signaleert wijzigingen en rapporteert;
  • Cliënten ondersteuning.

Waar kom je te werken als administratief medewerker?

Je komt te werken op ons kantoor aan de Meer en Vaart 166 te Amsterdam, maar je hebt ook de mogelijkheid om enkele dagen per week thuis te werken in overleg. 

Wie ben jij?

  • Je hebt ervaring als frontoffice medewerkers/administratief medewerker;
  • Je beschikt over een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent communicatiefvaardig;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je bent cliëntgericht en gastvrij;
  • Je hebt signalerend en probleemoplossend vermogen;
  • Je bent betrouwbaar;
  • Je komt representatief over voor de zorgm qua kledingkeuze en gedrag.

Wie zijn wij?

Wonder Zorggroep is een jonge thuiszorgorganisatie met de ambitie om te groeien in Amsterdam en omgeving. Samen zorgen wij ervoor dat hulpbehoevende zolang mogelijk thuis kunnen wonen en hierin prettig begeleidt worden. Een glimlach doet wonderen. De positieve energie en de fijne ervaringen die onze zusters overbrengen vinden wij heel belangrijk. 

Wat bieden wij?

  • Een jaarcontract 24 uur met uitzicht op een vast contract;
  • Een salaris, afgestemd op jouw ervaring en in salarisschaal FWG 35, conform CAO VVT;
  • 8% vakantiegeld over de bruto jaarsalaris;
  • Een pensieonregeling bij Zorg & Welzijn;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Veelzijdige functie waar jij invloed hebt op de dagelijkse gang van zaken;
  • Mogelijkheden om te leren en je te ontwikkelen. 

Contactpersoon en contactgegevens voorziening

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen via het e-mailadres: info@wonderzorg.nl of bellen naar T: 020 786 04 89

Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt deel uit van onze procedure.

Vacature

Helpende of Verzorgende IG 12-18 uur

Ben jij, als Verzorgende-IG of Helpende, op zoek naar een baan waarbij de werktijden aansluiten op je gezin of zoek je een baan met een klein contract (12-18u in de week)? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken collega’s voor korte diensten in de ochtend van circa 8.00 tot 12.00 en avond van circa 19.00 tot 22.30 uur in Amsterdam en omgeving.

Wat ga je doen?

Als Helpende of Verzorgende-IG ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de cliënten bij de ADL. De zorg stem je af met de cliënt. Je sluit zo veel mogelijk aan bij de levenswijze en de behoefte van de cliënt. Naast persoonlijke verzorging worden ook verpleegtechnische handelingen verricht en rapporteer je in het ECD.

Waar kom je te werken als Helpende of Verzorgende IG 12-18 uur?

Je krijgt een route met verschillende cliënten in Amsterdam en omgeving.

Je komt te werken in een enthousiast en betrokken team met verzorgenden en verpleegkundigen.

Wie ben jij?

• Je bent enthousiast, flexibel en vriendelijk naar de cliënten toe;

• Je hebt een zorg gerelateerde opleiding afgerond als Helpende of Verzorgende IG;

• Bereidheid tot het volgen van scholingen/autorisaties;

• Je werkt volgens rooster doordeweeks en in het weekend;

• Je bent beschikbaar in de ochtend van 8.00-12.00 uur en/of avond 19.00-22.30 uur. Tijden kunnen in overleg aangepast worden.

Wie zijn wij?

Wonder Zorggroep is een jonge thuiszorgorganisatie met de ambitie om te groeien in Amsterdam en omgeving. Samen zorgen wij ervoor dat hulpbehoevende zolang mogelijk thuis kunnen wonen en hierin prettig begeleidt worden. Een glimlach doet wonderen. De positieve energie en de fijne ervaringen die onze zusters overbrengen vinden wij heel belangrijk.

Wat wij bieden

De functie is ingedeeld in schaal 25 of 35 (afhankelijk van je vooropleiding) van de CAO en bedraagt minimaal €1.788,- en maximaal €2.716,- bij een volledig dienstverband van 36 uur per week. Het betreft een contract voor 12 -18 uur per week, met uitzicht op een vast contract.

Verder bieden wij:

  • Vakantietoeslag van 8%;
  • Reiskostenvergoeding;
  • De mogelijkheid tot het volgen van trainingen.

Contactpersoon en contactgegevens voorziening

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen via het e-mailadres: info@wonderzorg.nl of bellen naar T: 020 786 04 89

Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt deel uit van onze procedure.

Publicatiedatum

14-9-2021

Vacature

Lid Raad van Toezicht

Voor onze organisatie zijn wij opzoek naar een Lid van de Raad van Toezicht. De Raad van Toezicht oefent toezicht uit op de Raad van Bestuur ten aanzien van het strategisch beleid en de algemene gang van zaken binnen de organisatie. Bovendien treedt hij op als toetsend klankbord en adviseur voor de bestuurder. Belangrijke thema’s zijn: de realisatie van de doelstellingen van de organisatie, de kwaliteit van de geleverde zorg, de strategie en de risico’s die verbonden zijn aan de activiteiten van de zorgorganisatie, het financiële verslaggevingsproces, vaststelling jaarrekening, goedkeuren begroting en de naleving van de wet- en regelgeving. 

De Raad van Toezicht bestaat uit 3 leden. De Raad is samengesteld op basis van een combinatie van ervaring, deskundigheid en onafhankelijkheid die de Raad in staat stelt om aan zijn taak en verplichtingen te voldoen.

De volgende kennis- en ervaringsgebieden dienen in de Raad vertegenwoordigd te zijn:

  • Financiële en bedrijfseconomische deskundigheid;
  • Juridische deskundigheid;
  • Kennis van en ervaring met openbaar bestuur;
  • Kennis van vastgoed en bouwprocessen;
  • Personeel en organisatie.

Wie ben jij?

Je hebt een eigentijdse opvatting over toezicht houden en governance. Je voelt je inhoudelijk betrokken bij de hoofdlijnen van het beleid, waarbij je kritisch bent op de juiste balans tussen deze betrokkenheid en jouw controlerende rol op afstand. Vanuit jouw specifieke aandachtsgebied ben je tevens lid van de financiën/auditcommissie.

Je hebt (bij voorkeur) een academisch werk- en denkniveau. Je beschikt over kennis van, inzicht in en begrip van het maatschappelijk ondernemerschap binnen de gezondheidszorg. Je beschikt over een breed netwerk en je kunt in teamverband werken. 

Wij zijn op zoek naar leden die zich herkennen in de identiteit van de organisatie en die onderschrijven en die (bij voorkeur) woonachtig zijn in de regio Amsterdam.

Kwaliteiten en competenties

  • Bestuurlijke en/of toezichthoudende kwaliteiten en ervaring, strategisch inzicht en helikopterview;
  • Het vermogen en de attitude om als klankbord te fungeren voor de bestuurder en om het totale beleid van Wonder Zorggroep en het functioneren van de bestuurder te kunnen toetsen en beoordelen;
  • De leden van de Raad van Toezicht zijn goed in staat om hoofd- en bijzaken te onderscheiden, zijn crisisbestendig en bereid en in staat tot concessies, consensus en teamvorming.
  • Integriteit en onafhankelijkheid, beschikbaar, en geen onverenigbare belangen, posities of relaties;
  • Pro activiteit en teamspeler;
  • Reflecterend vermogen op eigen rol, positie en gedrag.

Arbeidsvoorwaarden

Conform de regelgeving van WNT en met inachtneming van het NVTZ Advies Honorering van Raden en Toezicht Zorg en Welzijn 2017. Secundaire arbeidsvoorwaarden: geen overige vergoedingen.

Open solicitatie

U kunt hier direct een open sollicitatie achterlaten want Wonder Zorggroep is altijd op zoek naar echte zorg toppers.

Voor het insturen van cv’s kan je mailen naar: info@wonderzorg.nl
Of gebruik het contactformulier op deze pagina.

Op zoek naar goede zorg?

Wilt u graag meer informatie of contact met één van de medewerkers van Wonder Zorggroep neem dan contact met ons op.

Laatste nieuwsberichten